Öğrenci Kimlik Kartları Hakkında Duyuru
Öğrenci ve Personel Kimlik Kartları Hakkında Duyuru
Üniversitemiz öğrencilerinden kimliğini kaybeden, kırılan, çalınan, ad-soyad değişikliği, manyetik alan bozukluğu veya mahkeme kararıyla değişiklik olan ve kendi isteğiyle değiştirmek isteyen öğrencilerin kimlik kartlarının düzenlenmesine ilişkin usul ve esaslarının belirlenmesi amacıyla hazırlanan "Kurum Kimlik ve Ziyaretçi Kartı Yönergesi" 15.12.2021 tarihli ve 2021/19-04 sayılı Senato Kararı ile kabul edilerek yürürlüğe girmiştir.
Bu kapsamda;
Aşağıda yer alan Öğrenci Kimlik Kartı Basımı İş Akış Şeması adımları izlenerek ad-soyad değişikliği, manyetik alan bozukluğu ve mahkeme kararı ile değişiklik olması durumunda FRM-0802 formu doldurularak ücretsiz; kırılma, kaybolma, çalınma ve kendi isteğiyle değiştirmek istenmesi durumunda FRM-0803 formu doldurularak ücretli olarak öğrenci kimlik kartları yenilenecektir.
Öğrencilerimizin aşağıda yer alan belgelerle birlikte kayıtlı oldukları akademik birim öğrenci işlerine müracaat etmeleri gerekmektedir.
Konu ile ilgili Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı tarafından yayınlanan duyuruya ve gerekli formlara ulaşmak için tıklayınız